Job 1 van 1


Report this listing

Solliciteren



Administratief medewerker woonzorgcentrum


Functie

Voor ons woonzorgcentrum zijn we op zoek naar een administratieve kracht die van gevarieerd werk houdt waarbij administratief uitvoerend werk gecombineerd wordt met baliewerk.

Je vormt samen met twee collega’s ons onthaal- en adminteam. Samen met hen zorg je ervoor dat de dagdagelijkse administratie en de maandelijkse facturatie vlot en correct gebeurt. Dit zowel voor ons woonzorgcentrum als voor ons dagcentrum. Afwisselend beman je de onthaalbalie, waar je in contact staat met bewoners, families, collega’s, leveranciers, ziekenvervoer, vrijwilligers en noem maar op.

Verder bied je ook administratieve ondersteuning aan de directie en de collega’s van de sociale dienst.

Jouw profiel

  • Je hebt een diploma secundair onderwijs

  • J e bent klantgericht en klantvriendelijk en je hebt een hartelijke en respectvolle houding

  • Je kan goed overweg met Microsoft Office toepassingen (Word, Excel, Outlook) en kan je door jouw goede algemene digitale vaardigheden vlot inwerken in specifieke software van de dienst.

  • Je kan vlot multitasken je bent resultaatgericht en levert kwaliteitsvol werk.

  • Relevante ervaring als onthaalbediende/secretariaatsmedewerker of administratief medewerker strekt tot aanbeveling.
  • Je hebt een hart voor de zorg

  • Kopieerwerk verrichten
  • Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren

Aanbod

  • Een warme, zorggerichte cultuur in een aangename werkomgeving

  • Een voltijds contract van onbepaalde duur
  • Het bruto maandloon bedraagt minstens 2364,58 euro (C1 zonder anc.)
  • Relevante anciënniteit kan verrekend worden. (Een loonsimulatie mag steeds opgevraagd worden bij de dienst HRM)
  • Ruime aandacht voor je werk-privébalans

§ 26 dagen verlof

§ Flexibele werkregeling met glijdende uren

  • Extra’s : Maaltijdcheques t.w.v. 7,50 euro, fietsvergoeding, mogelijkheid tot fietslease, 100% terugbetaling van bus- of treinabonnement voor woon-werkverkeer, hospitalisatieverzekering, pensioenplan, uitgebreide opleidingsmogelijkheden, …

Solliciteren

dienst HRM
038669166
hrm@willebroek.be

Solliciteren